نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

آب پاکی «لوو» روی دست رئال و بارسا| سرمربی آلمان باشگاه نمی‌پذیرد

  • کد خبر: ۶۸۹۰۸
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
آب پاکی «لوو» روی دست رئال و بارسا| سرمربی آلمان باشگاه نمی‌پذیرد
«یوگی» می‌گوید که مربی تیمی باشگاهی نمی‌شود و ترجیح می‌دهد که همچنان در فضای ملی کار کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرمربی آلمان تأکید کرد که تمایلی برای پذیرش هدایت یک تیم باشگاهی در تابستان پیش‌رو ندارد. تیم ملی آلمان خود را برای بازی‌های حساس و سنگین یورو‌۲۰۲۰ مهیا می‌کند. مانشافت با پرتغال، فرانسه و مجارستان در گروه مرگ رقابت‌ها قرار دارد.


چند روز پیش یوآخیم لوو، سرمربی آلمان، اسامی بازیکنان دعوت‌شده برای یورو‌۲۰۲۰ را اعلام کرد که در میانشان نام توماس مولر و متس هوملس نیز دیده می‌شد؛ بازیکنانی که مدت‌ها به تیم ملی دعوت نمی‌شدند. این آخرین تورنمنت لوو با مانشافت است و او سپس جای خود را به هانسی فیلیک می‌دهد. لوو که شایعاتی مبنی‌بر پذیرش هدایت رئال و بارسا پیرامونش شنیده می‌شود، در نشست خبری دیروز خود گفت: خیر، من با هیچ باشگاهی صحبت نکرده‌ام؛ نه با رئال و نه بارسا و نه هیچ باشگاهی. نظرم تغییر نکرده است و تابستان مربی تیمی باشگاهی نخواهم شد.


سرمربی مانشافت همچنین هرگونه شایعه دیدارش با لاپورتا را تکذیب کرد و گفت: هرگز برای ادامه فعالیت به اسپانیا نمی‌روم، فعلا تمرکزم روی بازی‌های پیش‌روی خودمان است و برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنم. ما در گروه مرگ قرار داریم؛، اما برای پایان‌دادن به ناکامی سال‌های اخیر فکر می‌کنم بهترین نتیجه کسب جام باشد. من هم شخصا دوست دارم فعالیتم در تیم ملی با یک جام تمام شود تا خاطرات خوبم از نیمکت مانشافت با خوش‌حالی و موفقیت به پایان برسد.


هانسی فیلیک هفته گذشته با امضای قراردادی، به طور‌رسمی هدایت تیم ملی آلمان را پس از رقابت‌های یورو‌۲۰۲۰ عهده‌دار شد. یوآخیم لوو که تا سال‌۲۰۲۲ قرارداد دارد، آلمان را در سال‌۲۰۱۴ به‌عنوان قهرمانی جام‌جهانی رساند و فیلیک دستیار وی بود و در سال‌۲۰۱۷ نیز جام کنفدراسیون‌ها را برای این تیم به ارمغان آورد؛ اما ژرمن‌ها با هدایت وی در مرحله گروهی جام‌جهانی‌۲۰۱۸ از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. نکته جالب اینکه یواخیم لوو هم پیش از اینکه سرمربی تیم ملی آلمان شود، دستیار یورگن کلینزمن در تیم ملی بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->